Schadecentrum_Apeldoorn_Receptioniste

Schademelden

Bij het melden van de schade bij ons schadebedrijf neemt de receptioniste alle benodigde gegevens met u door. Denk hierbij aan NAW gegevens, voertuiggegevens en de schadegegevens. Wanneer nodig helpt de receptioniste u bij het invullen van het schadeformulier. Daarnaast maken we een kopie van uw groene kaart en het kentekenbewijs. Vervolgens vragen wij een dekkingsbewijs bij uw verzekeraar en wordt er wanneer nodig een schade-expert geregeld. In het geval van verzekeringsschade nemen wij alle financiële afhandelingen van u over, indien u de akte van sessies ondertekent. Tenslotte wordt er een afspraak gemaakt voor het herstellen van de schade. Wanneer u tijdig de schade bij uw verzekeraar gemeld heeft, kunnen wij op de met u afgesproken dag beginnen met het schadeherstel.

Het melden van schade wordt vaak telefonisch gedaan. De schadecorrespondent zal u in dit geval vragen om een aanrijdingsformulier in te vullen en op te sturen naar uw tussenpersoon of verzekeraar.

Online schade melden bij Schadecentrum Apeldoorn

U kunt ook online uw schade bij ons melden. Vul onderstaande gegevens in, dan bellen wij u tijdens onze kantooruren zo spoedig mogelijk om een afspraak te maken. Online Schade Melden

Telefonische schade melden

Tijdens kantooruren kunt u ook telefonisch uw schade melden. We nemen dan alle benodigde gegevens met u door. We zijn bereikbaar op onderstaande kantooruren via: (055) 5 395 344)

Kantooruren:

Ma: 08:30 - 17:30
Di: 08:30 - 17:30
Wo: 08:30 - 17:30
Do: 08:30 - 17:30
Vr: 08:30 - 17:30